Skocz do zawartości


Zdjęcie

leki na uspokojenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Katarzyna88

Katarzyna88

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 37 postów

Napisano 07 03 2011 - 12:55

Czy moglibyście podać mi nazwy dobrych/sprawdzonych leków ziołowych w niemieckich aptekach? Chodzi mi o takie bez recepty.
  • 0

#2 Konto usunięte(19314)

Konto usunięte(19314)

    Newbie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 07 03 2011 - 14:23

Mozesz sprobowac Johanniskraut Kapsel 500mg, sa to leki ziolowe.Czy pomoga Tobie, to nie wiem ale napewno nie zaszkodza. Mozesz je kupic w realu lub innym sklepie,nie musi to byc apteka. Pozdrawiam i zycze malo stresu.
  • 0

#3 Katarzyna88

Katarzyna88

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 37 postów

Napisano 07 03 2011 - 16:01

Dzięki :)
  • 0

#4 POLONICUS

POLONICUS

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1040 postów

Napisano 07 03 2011 - 16:45

moze Baldrian?
  • 0

#5 Konto usunięte(18582)

Konto usunięte(18582)

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 4155 postów

Napisano 07 03 2011 - 23:43

Validol tez tu chyba jest ale ile to w nerwach pomaga??
  • 0

#6 Konto usunięte(50018)

Konto usunięte(50018)

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 913 postów

Napisano 08 03 2011 - 01:10

Katarzyna, swego czasu tez probowalem leki ziolowe bez recepty ale okazalo sie, ze to w sumie wyrzucony pieniadz, bo dzialanie bylo prawie rowne lub rowne zeru (takze Baldrian). Dopiero wizyta u lekarza i lek na recepte przyniosly oczekiwany skutek... Jo
  • 0

#7 Konto usunięte(49664)

Konto usunięte(49664)

    Member

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 08 03 2011 - 09:45

W drogeri DM sa herbatki, w takich malych kwadratowych opakowaniach.Sa roznego rodzaju,ale na nerwy tez. Moze nie pozbedziesz sie calkowicie nerwow,ale czlowiek staje sie taki troche wyciszony i spokojniejszy. Pozdrawiam
  • 0

#8 AgataSkiba

AgataSkiba

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 374 postów

Napisano 08 03 2011 - 22:17

idz do lekarza...no chyba a nie masz ubezpieczenia, to herbatki: nerventee, beruehrungtee, joga
  • 0

#9 WladysB

WladysB

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1572 postów

Napisano 08 03 2011 - 22:40

Zalezy od tego czym niepokoj jest spowodowany i w jakim stadium...intesywny wysilek fizyczny to jeden z lepszych srodkow...szybka jazda rowerem lub jogging do granic wytrzymalosci..potem herbatka uspokajajaca..i bedziesz jak nowa...tylko trzeba chciec....
  • 0

#10 adamsse

adamsse

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 64 postów

Napisano 08 03 2011 - 23:29

Najlepiej się pozbyć źródła stressu lub niepokoju, to pomaga lepiej niż jakiekolwiek leki. Głupio to brzmi ale taka jest prawda.
  • 0

#11 Waldemar1973

Waldemar1973

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 4376 postów

Napisano 08 03 2011 - 23:34

A ja polecam Rescue Tropfen (Bachblüten), pomagaja na 100% i sa Homöopathisch, znaczy ze bez jakies Chemie. http://www.amazon.de...n/dp/B001FCYF4Y
  • 0

#12 kina221

kina221

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2127 postów

Napisano 09 03 2011 - 01:28

ja rowniez czasami korzystam z tego typu specyfikow, szczegolnie gdy pogoda jest do bani na maksa i duze wiatry i pelnia, za chorlerke nei moge wtedy spac a i w ciagu dnia jakas nerwowa chodze. w sumie to w cuagu dnia nie korzystam z zadnych lekow raczej wlasnie na zasypianie i bardzo fajnym srodkiem jest" Nachtruhe" z firmy Abtei dostepne w wiekszosci sklepow za nie wiecej niz 6 euro. Ogolnie jak wiele srodow dziala po ok 30 min. spi sie rewelacyjnie a co najwazniejsze czlowiek budzi sie wyspany na maxa i w dobrym humorku jest to jedno z moich ostatnich odkryc. poprostu bylam na maxa zla i nosilo mnie srasznie wiec kupilam wzielam kapsulke o 20 a potem o 22 przed spaniem - rewelacja. Nie probowalam w ciagu dnia tak wiec nie wiem jak dziala. Wczesniej na problemy ze spaniem kupowalam Hoggar Night - lek jest rewelacyjny ale tylko i wylacznie na problemy ze spaniem, po zazyciu 1 tabletki( w moim przypadku nawet pol) po 30-40 minutach czlowiek robi sie milo senny i serio mozna zasnac na siedzaco tak wiec nie polecam w innych przypadkach :) Ja ogolnie jestem nocnym markiem i mimo iz wstaje czasem o 5 potrafie siedziec do 3 w nocy i spac 2 godziny. Jest to meczace, ale nie potrafie polozyc sie do wyrka i lezec bo mecze sie strasznie dlatego hoggar night czasem bardzo mi pomaga . Nie mniej jednak trzeba liczyc sie z tym ze po zazyciu tabletki powinno odespac sie ok 8-9 godzin bo budzac sie po 5 jest sie troszke nie do zycia :)
  • 0

#13 Czita

Czita

    Member

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów

Napisano 30 04 2014 - 18:18

Nie orientujecie się czy w niemieckich aptekach można cos na podobe polskiego labofarm dostać?sa to tabletki uspokajające bez recepty z melisa itp.Bardzo dobre,a skonczylymie się..


  • 0

#14 andr-opole

andr-opole

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 17282 postów

Napisano 30 04 2014 - 18:21

Tanie drazetki z melisä czy chmielem kupisz duzo taniez niz w aptece w drogeriach jak DM, Rossmann, Müller ...

 

Wiele kobiet tutaj pija nie tyle tabletki, co "Klosterfrau Melissengeist". W drogeriach majä równiez surrogaty wlasnej marki, tyle ze duzo taniej.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników