Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tablice rejestracyjne na jakis czas-co i jak?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 chanell2009

chanell2009

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 285 postów

Napisano 30 12 2010 - 09:38

Prosze napiszcie mi jezeli auto jest bardzo daleko i chcemy je zakupic... zeby nie jezdzic tam i z powrotem chcialabym miec takie tablice na ktorych moge dojechac autem do domu i potem go sobie spokojnie zarejestrowac. Jak to sie nazywa, ile kosztuje i jk dlugo mozna sie na tych blachach poruszac? To sa te zolte czy czerwone? Pozdrawiam, udanego Sylwestra!
  • 0

#2 Konto usunięte(53902)

Konto usunięte(53902)

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1569 postów

Napisano 30 12 2010 - 10:26

zolte, kosztuja 50E.mozesz tez sie dogadac i przyjechac na dotychczasowych ,jesli auto nie jest wymeldowane a po przyjezdzie wymeldowac.
  • 0

#3 Waldemar1973

Waldemar1973

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 4360 postów

Napisano 30 12 2010 - 12:44

To sie nazywa "Kurzzeitkennzeichen" i jest przewaznie 5 Dni wazne. Koszty za te 5 Dni to o kolo 50-90€ zalezy od Ubezpieczalni, a doliczyc musisz jeszcze te Tablicy koszty o kolo 20€. Ale jest tez tak ze jak po tych 5 Dniach to Auto w tej samej Ubezpieczalni zarejestrujesz na normalne Tablicy, to niemusisz tych 50-90€ za te 5 Dni zaplacic, bo to bedzie wliczone juz w to normalne Ubezpieczenie. Tak dla Informatji: Zolte Tablicy (Kurzzeitkennzeichen) to Ubezpieczenie jest tylko Haftpflicht (OC), jest bez Kasko. Pozdrawiam Waldemar
  • 0

#4 chanell2009

chanell2009

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 285 postów

Napisano 30 12 2010 - 22:34

a jak pojde po te zolte tablice to dostane je od dnia w ktorym je zakupilam, czy moge poprosic, aby obowiazywaly np. od 5.01 do 10.01?
  • 0

#5 chanell2009

chanell2009

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 285 postów

Napisano 31 12 2010 - 00:37

no i prosze napiszcie mi gdzie moge to dostac, tylko w zulassungstelle czy w jakies ubezpieczalni, a moze w ADAC?
  • 0

#6 chaber

chaber

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1120 postów

Napisano 31 12 2010 - 02:20

Chanell2009 - dzwonisz to swego agenta, a on odsyła Ci sms-a z numerem ubezpieczania. Blachy to możesz i w swoim mieście kupić, ale moim zdaniem to bezsens. Auto najpierw trzeba obejrzeć, a nie napalonemu w ciemno po nie jechać.
  • 0

#7 chanell2009

chanell2009

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 285 postów

Napisano 31 12 2010 - 09:53

jejku nikt nie rozumie... auto jest obejrzane, decyzja podjeta... facet je wyrejestruje, a ja nie mam go jak odebrac. Potrzebne sa te zolte tabliczki, a ja nie wiem o co wnich chodzi, czy ktos moze mi powoli wyjasnic, odpowiadajac na wczesniejsze pytania?
  • 0

#8 Waldemar1973

Waldemar1973

    Advanced Member

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 4360 postów

Napisano 31 12 2010 - 11:27

Zadzwon do Twojej Ubezpieczalni i popros o EVB-Nummer für Kurzzeitkennzeichen, ztym idziesz do Zulassungsstelle po Rejestracje tam przewaznie sa tez Firmy kture robia Tablicy. W Ubezpieczalni mozesz powiedziec ze potszebujesz te Tablicy na przyklad od 2.1.2011 do 6.1.2011 wtedy ten EVB NUmmer bedzie tak wystawiony, i wszystko bez Problemu. A ADAC mozesz zapomniec, to jakis drogi Sklep ;-) Wünsche einen Guten und Unfallfreien Rutsch ins Jahr 2011 ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników